هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران با پیروزی شهرداری آستارا، تساوی و ادامه صدر نشینی ملوان به پایان رسید.
کد خبر: ۱۰۳۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳ 21 February 2022

به گزارش تابناک گیلان، در حساس‌ترین دیدارهای هفته هجدم لیگ آزادگان، ملوان به یک تساوی خارج از خانه دست یافت و شهرداری آستارا موفق شد در خانه پیروز شود.

در این هفته ملوان در سیرجان در حالی که با گل دقیقه 74 آرمین انبساطی از آرمان گهر پیش بود با گلی که در دقایق پایانی دریافت کرد به تساوی یک بر یک دست یافت، شاگردان مازیار زارع با کسب 40 امیتاز در صدر جدول قرار گرفتند.

مازیار زارع سرمربی ملوان بندرانزلی در این دیدار رضا حیدری، سعید کریمی، وحید فارغ، پدرام قاضی پور، پوریا غلامی، محمد رستمی، صادق بارانی، آرمین انبساطی، سجاد بازگیر، امیرحسین یحیی و سهیل فداکار را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

همچنین تیم شهرداری آستارا در خانه خود با گل دقیقه 36 امید صیدالی مقابل تیم رده دومی خیبر خرم آباد به پیروزی دست یافت، این دومین پیروزی متوالی شاگردان پایان رافت است.

خیبر خرم آباد که در جدول تعقیب کننده تیم صدرنشین ملوان بود با این شکست فاصله‌اش با صدر جدول بیشتر شد و نتوانست فاصله امتیازش را با صدر نشین کمتر کند.

پایان رافت در این دیدار نیما علیپور، امین هاشمی فرد، سعید دلاور، فرشید پاداش، جابرنصیری، محمد حسین خسروی، محمد اقدامی، امید صیدائی، جواد آقایی پور، محمد آزاد قلب و حبیب افرا را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

شهرداری آستارا با این نتیجه 24 امتیازی شد، در جدول رده بندی لیگ یک ملوان با 40، مس کرمان با 36 و خیبر با 33 امتیاز در رده اول تا سوم قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار