کد خبر: ۱۰۲۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲ 12 February 2022

تعطیلات نوروزی یکی از بهترین زمان برای سفر کردن و بازدید از مکانهای جدید است. اما این که کدام شهر یا کشور را برای یک سفر به یادماندنی و لذت بخش انتخاب کنید، چالش بسیاری از مسافرانی است که قصد دارند با خرید بلیط هواپیما ارزان بهترین سفرها را تجربه کنند.

نوروز 1401 می تواند فرصت مناسبی برای سفر به شهرهای مختلف ایران و یا کشورهای خارجی باشد. به همین جهت در این مطلب با ما همراه باشید تا مناسب ترین مقاصد سفر را که می توانید با هزینه پایین تری انتخاب کنید، به شما معرفی کنیم.

مقاصد مناسب در سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ کدامند!

بهترین مقاصد سفرهای نوروزی برای سال 1401

با فرا رسیدن فصل بهار، تعطیلات چند روزه نوروزی شروع می شود و افراد زیادی برای لذت بردن از تعطیلات و یا دید و بازدید از اقوام به شهرهای دیگر سفر می کنند. ایران کشوری 4 فصل است که مناطق مختلف آن اقلیم های متنوعی دارد و گزینه ارزشمندی برای سفرهای نوروزی است.

شاید بسیاری از افراد سفر به استان های شمالی ایران را بهترین گزینه برای سفرهای نوروزی بدانند اما ایران به قدری پهناور و دیدنی است که مناطق مختلفی برای سفر دارد. از کویر و جنگل کرفته تا کوه و دریا هر کدام می تواند یک سفر متفاوت و به یادماندنی را برایتان رقم بزند.

جزایر جنوبی ایران یکی از بی نظیرترین اکوسیستم های اقلیمی است که حتما باید از آن دیدن کنید. در ادامه به معرفی بهترین و ارزان ترین مناطقی که می توان نوروزی ماندگار ثبت کرد، می پردازیم.

کیش، اولین مقصد برای سفرهای نوروز 1401

جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر مرجانی دنیاست که در جنوب کشور واقع شده و در بین گردشگران نوروزی طرفداران زیادی دارد. آب و هوای کیش در روزهای اولیه بهاری بسیار مطبوع و دلپذیر است. به طوری که خبری از سوز و سرما یا شرجی بودن نیست. با خیال آسوده می توانید از تمام جاذبه های گردشگری کیش مانند شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره، مراکز خرید لوکس، سواحل و اسکله های تفریحی دیدن کنید و از تفریحات آبی لذت ببرید.

با خرید بلیط کیش یکی از بهترین سفرهای خود را تجربه کنید.

قشم، شگفت انگیزترین مقصد نوروزی 1401

قشم به عنوان بزرگترین جزیره ایران با شهر بندرعباس همسایه است که یکی از شگفت انگیزترین سفرهای شما را رقم می زند. تنوع آب و هوایی و جاذبه های طبیعی بی نظیری همچون دره ستارگان، جنگل های حرا، جزیره هنگام و .... از دلایل سفر به قشم است. ماه های سرد سال و اوایل بهار بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما قشم است!

به همین جهت نوروز 1401 بهترین فرصت برای سفر به این جزیره زیباست.

مشهد، هم زیارتی، هم تفریحی

شهر مشهد را می توان یکی از محبوب ترین مقاصد سفرهای نوروزی دانست که هر ساله مسافران زیادی را به خود جذب می کند. به طوری که مشهد یکی از شلوغ ترین شهرها در روزهای عید است.

مشهد علاوه بر جاذبه مذهبی، جاذبه های بی نظیر تفریحی نیز دارد که شاندیز، طرقبه، مقبره فردوسی، پارک ملت و .... تنها بخشی از دیدنی های مشهد است. می‌توانید سفر به مشهد را طوری برنامه‌ریزی کنید که زمان تحویل سال در حرم امام رضا (ع) حضور داشته باشید.

برای داشتن سفری ارزان اما خاطره انگیز، می توانید بلیط مشهد خود را از طریق قطار و هواپیما رزرو کنید تا در روزهای نوروز نگران یافتن بلیط نباشید! اما اگر قصد دارید سفری سریع و ایمن را سپری کنید، بلیط هواپیما مشهد می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

مقاصد مناسب در سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ کدامند!

استانبول ارزان ترین سفر خارجی برای نوروز 1401

استانبول را می توان برای تمام سال به عنوان مقصدی جذاب و دیدنی انتخاب کرد. گردشگران خارجی از سراسر دنیا برای تماشای شهری دوتکه آسیایی – اروپایی به استانبول سفر می کنند. برای بلیط هواپیما استانبول می توانید به سایت تیک بان مراجعه کنید. این سایت با ارائه منصفانه ترین قیمت بلیط استانبول شما را برای سفرهای اقتصادی یاری می کند.

هوای استانبول در اوایل بهار بین ۱۰ تا ۱۵ درجه است که بهتر است لباس گرم همراه داشته باشید با سفر به استانبول می توانید از مراکز خرید متنوع، مسجد ایاصوفیه، مینیاتور پارک، مسجد سلطان احمد، تنگه بسفر و خلیج گلدن هورن دیدن کنید.

چگونه برای سفرهای نوروزی 1401 بلیط هواپیما بخریم؟

در حال حاضر خرید بلیط هواپیما برای سفرهای نوروزی کار چندان سخت و پیچیده ای نیست فقط باید در زمان مناسب اقدام به رزرو بلیط نمایید. سایت های زیادی هستند که با مراجعه به آنها می توانید بلیط سفر خود را رزرو کنید.

اگر به دنبال رزرو بلیط ارزان هواپیما و خدمات متنوع سفر هستید، سایت تیک بان به نشانی www.tikban.com می تواند بهترین گزینه برای خرید بلیط ارزان شما باشد. این سایت با ارائه خدماتی نوین، برای سفرهای نوروزی کم هزینه انتخاب هوشمندانه ای است! در این سایت شما می توانید با چند کلیک ساده به راحتی بلیط هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس را به صورت آنلاین رزرو کنید و سفری بی دغدغه را تجربه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار