رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از زایمان موفق خانم 25 ساله در شب جاری توسط تکنسین‌های پایگاه اورژانس شهری شماره 3 یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۴۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۱ 26 January 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ ، جهانبخش وحدت نژاد عنوان کرد: در ساعت 20 و 31 دقیقه شب سه شنبه 5 بهمن 1400 گزارشی مبنی بر زایمان قریب الوقوع ، پارگی کیسه آب و دردهای شدید زایمانی مادر باردار در سرآبتاوه یاسوج در مرکز پیام اورژانس 115 دریافت میشود.

رئیس اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تکنسین های اورژانس بلافاصله به محل فوریت اعزام شدند افزود: کارشناسان اورژانس 115 بعد از اقدامات اولیه، مادر باردار را به آمبولانس منتقل و به سمت بیمارستان حرکت می کنند.

وی تصریح کرد: بنا به اطلاعات کسب شده از پرسنل شیفت آقایان پروانه و هنرجو، این مادر بادار در مراحل نهایی زایمان بود و نوزاد عجول در مسیر و در آمبولانس اورژانس 115 متولد شد.

وحدت نژاد ادامه داد: این نوزاد 9 ماه که در حین زایمان دچار پیچ خوردگی بند ناف به دور گردن خود شده بود، با مهارت پرسنل اورژانس از خفگی نجات یافت.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان با قدردانی از پرسنل اورژانس که جان این مادر باردار و نوزادش را نجات دادند اضافه کرد: مادر و نوزاد بعد از ارائه خدمات پزشکی متناسب از جمله ساکشن کلیپ بند ناف خشک و گرم کردن نوزاد هر دو را صحیح و سالم و با وضعیت عمومی مطلوب تحویل زایشگاه بیمارستان امام سجاد دادند.

زایمان موفق در آمبولانس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار