رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: مشکلات فضای فیزیکی هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی مورد بررسی قرار می گیرد.
کد خبر: ۱۰۲۴۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۴ 26 January 2022


سید علی معتمدی پور از هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی بازدید واز نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این هنرستان قرار گرفت.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد معتمدی پور پس از بازدید از کلاسها ،خوابگاه شبانه روزی و محوطه این هنرستان گفت: مسائل و مشکلات فضای فیزیکی این هنرستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تلاش می کنیم که این مشکلات برطرف شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد در جمع هنرجویان هنرستان کشاورزی گفت: دو رشته کشت گیاهان دارویی و شیلات که در این هنرستان وجود دارد از رشته های خوب و متناسب با ظرفیتهای استان است که باید با آموزشهای کیفی و مهارتی زمینه را برای تربیت خوب هنرجویان فراهم نماییم.
رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار گفت: هنرستان کشاورزی با تفاهم نامه با اداره کل آموزش وپرورش در سال 96 تاسیس شده است که فعالیتهای علمی و آموزشی خوبی در این هنرستان در چند سال اخیر انجام گرفته است.
کاووس کشاورز ، اختصاص یک هکتار زمین به هنرستان کشاورزی در ایستگاه چم خانی ومختار و 3 حوضچه استخر جهت کارهای عملی هنرجویان را یاداور شد وگفت: در ایستگاه چم خانی مختار انواع گیاهان دارویی متناسب با سرفصلهای دورس تخصصی هنرجویان کشت شده است.
وی افزود: در محوطه هنرستان کشاورزی نیز پایلوت 14 نمونه گیاهان دارویی توسط هنرجویان کشت شده است.
مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج ،مشترک بودن فضای آموزشی این هنرستان با مجموعه بسیج کشاورزی سپاه فتح استان و محصور نبودن فضای پشت این هنرستان را از مهمترین مشکلات این هنرستان عنوان کرد.
سید ولی موسوی با بیان اینکه این هنرستان به شکل شبانه روزی در راستای تربیت هنرجویان گام برمی دارد گفت: انتظار می رود بخشی از زمین پشت به این هنرستان ملحق و بسیج کشاورزی سپاه فتح استان به مکانی دیگری منتقل شود تا هنرجویان و هنرآموزان این هنرستان با فراغت بال و آرامش به تحصیل و آموزش بپردازند.
وی در پایان با تقدیر وتشکر و ابراز خرسندی از این بازدید میدانی که نشات گرفته از روحیه جهادی و انقلابی است اظهار امیدواری کرد این بازدید منشا خیر وبرکت و گامی برای رفع مشکلات تنها هنرستان کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار