استاندار گیلان صبح امروز سه‌شنبه طبق روال هر هفته سامه ارتباط مردم و دولت با جمعی از مردم گیلان برای بررسی مشکلاتشان دیدار کرد و دریافت تسهیلات و صدور مجوز سرمایه‌گذاری عمده مشکل مراجعه کنندگان بود.
کد خبر: ۱۰۱۸۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸ 28 December 2021

اسدالله عباسی استاندار گیلان امروز بی واسطه با تعدادی از مردم استان به صورت مراجعه حضوری و همچنین از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) دیدار و مشکلات آنان نشست.

درخواست تسهیلات برای سرمایه‌گذاری، صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری برای کارآفرینی، مشکلات مدیریت شهری در برخی شهرستانها همچون آسفالت، پل عابر پیاده و پل‌های مکانیزه از جمله درخواست هایی بود که امروز مراجعه کنندگان در دیدار با استاندار گیلان مطرح کردند.

طی این دیدار که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی صورت گرفت، پس از طرح مسائل توسط مراجعه‌کنندگان، نماینده عالی دولت در گیلان، ضمن بررسی موضوعات مطرح شده، دستورهای لازم را برای اقدام به هریک از معاونان و مدیران ستادی استانداری و نیز مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی صادر کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین در راستای پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان، از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ ( سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت - سامد) به تماس‌های مردم پاسخ داد و دستورهای لازم برای رسیدگی را صادر کرد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار