کد خبر: ۱۰۱۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲ 25 December 2021

 

بهترین رستوران‌ها برای شکم ‌گردی در گیلاناستان گیلان 17 شهرستان دارد. این شهرستان‌ها هر کدام به صورت مستقل فرهنگ و آداب و رسوم خاصی برای خودشان دارند. تمامی شهرستان‌های استان گیلان جاذبه‌های گردشگری و طبیعی برای مسافران و گردشگران خواهند داشت.

غذاهای گیلانی همیشه طرفدار دارد. برنج در این منطقه از دیگر استان‌ها بیشتر استفاده خواهد شد. برنج پای ثابت بیشتر غذاهای استان گیلان شده است. سبزی، ماهی، زیتون و... ویژه بودن غذاهایی شمالی را نشان خواهد داد. معمولا غذاها در گیلان با طعم ترش طبخ می‌شود. آب غوره چاشنی غذاهای گیلان است و این چاشنی غذا بسیار مورد علاقه است.

رستوران رازقی؛ رشت

رستوران رازقی یک رستوران شیک در شهر رشت است. دکوراسیون داخلی این رستوران بسیار زیبا چیدمان شده است. کیفیت غذا همیشه در یک رستوران از اهمیت زیادی برخوردار است. این رستوران نیز به دلیل کیفیت بالای غذاهایش طرفدار زیادی دارد.

این رستوران غذاهای محلی زیادی دارد. رستوران رازقی در لیست غذاهای خود غذاهای سنتی ایرانی را نیز گنجانده است. این رستوران رشت در خیابان گلسار قرار دارد. برای رسیدن به رازقی باید وارد بلوار سمیه شوید. اگر قصد اقامت در شهر رشت را نیز دارید برای رزرو و انتخاب اقامتگاه از هر نوعی به سایت یا اپلیکیشن جاباما مراجعه کنید.

وعده صبحانه در یک رستوران جذاب است. این رستوران برای صبحانه نیز منویی را تدارک دیده است. رستوران رازقی شهر زیبای رشت یک لیست از غذاهای فرنگی را نیز آماده کرده است. این رستوران به نوعی لیست کاملی از غذاهای مختلف را دارد. قبل از انتخاب رستوران اقامتگاه رشت را با کمک جاباما رزرو کنید.

رستوران ضیافت؛ لنگرود

لنگرود به شهر ابریشم در دنیا معروف است. این شهر جاذبه و زیبایی برای گشت و گذار و تفریح فراوان دارد. شکم‌گردی در شهر لنگرود و امتحان کردن غذاهای محلی با روش آشپزان لنگرودی خالی از لطف نیست. رستوران ضیافت در این شهر از بهترین رستوران‌ها است.

این رستوران ویژگی‌های خاص خودش را دارد. انتظارات شما درباره یک رستوران با ورود به رستوران ضیافت برآورده خواهد شد. غذاهای محلی با تنوع بالا در این رستوران ارائه خواهد شد. رستوران ضیافت غذاهای ایرانی نیز دارد. مواد اولیه در این رستوران تازه و بدون عیب خواهند بود و این خود در کیفیت غذاها دخالت مستقیم دارد.

رستوران ضیافت در میدان معلم لنگرود ساخته شده است. تصمیم شما برای اقامت و ماندن در شهر لنگرود بسیار پسندیده است. این شهر اقامتگاه‌های بوم‌گردی زیبایی دارد. اقامتگاه بوم‌گردی باغچه مریم و بوم‌گردی مامن دو نمونه از بوم‌گردی‌های این شهر است. برای رزرو و اجاره این اقامتگاه‌ها باید به سایت جاباما درخواست بدهید. این سایت تمامی اقامتگاه‌های شهر لنگرود را در اختیار شما خواهد گذاشت.

رستوران حاج مرتضی؛ بندرانزلی

بندرانزلی شهر گل‌های مرداب ایران است. برای گشت و گذار و تفریح در این شهر زمان زیادی لازم خواهد بود. اگر اقامتگاه خود را در این شهر انتخاب کنید برای دیدن جاذبه‌های شهر و رستوران‌گردی نیز راحت‌تر خواهید بود.

یک رستوران در شهر بندری انزلی به نام حاج مرتضی است که باید حتما غذاهای آن را امتحان کنید. این رستوران به تالاب انزلی بسیار نزدیک است. ماهی، کته کباب، باقالی قاتوق، کباب ترش و... قسمتی از غذاهای این رستوران است.

لذت غذاهای گیلانی در کنار تالاب انزلی بیشتر دلچسب و لذیذ خواهد شد. قیمت غذاهای رستوران حاج مرتضی بندرانزلی مناسب است و این قیمت‌ها باعث شده این رستوران گزینه خوبی برای صرف یک وعده غذایی در این شهر باشد.

بهترین رستوران‌ها برای شکم ‌گردی در گیلان

رستوران حاج مرتضی روبه‌روی اداره مخابرات این شهر در بلوار آیت‌ا... پیشوایی قرار گرفته است. نزدیک‌ترین میدان به این رستوران میدان مالا است. اقامت در بندرانزلی به شما این امکان را خواهد داد که وقت بیشتری برای گشت و گذار داخل این شهر داشته باشید. برای رزرو و اجاره اقامتگاه، جاباما بهترین پیشنهاد برای شما خواهد بود. دانلود اپلیکیشن جاباما کار را برای شما راحت خواهد کرد.

رستوران دایی بهروز؛ فومن

شهر فومن با داشتن جاذبه‌هایی مانند قلعه رودخان همیشه مسافران زیادی را به خود کشانده است. اقامت در این شهر با وجود بوم‌گردی‌هایی مانند الماس سبز یا خوش بوم برای شما جالب خواهد بود. اجاره اقامتگاه بوم‌گردی یا دیگر اقامتگاه‌ها در این شهر زیبا تخصص سایت جاباما است. اقامتگاه خود را انتخاب کنید بعد برای گشت و گذار و رستوران با خیال راحت راهی شوید.

رستوران دایی بهروز فومن بهترین کته کباب با طعم و مزه اصلی آن را به مشتری‌های خود ارائه می‌دهد. این غذا از مشهورترین غذاهای گیلان به شمار می‌رود. تخصص رستوران دایی بهروز پخت کته کباب است. این رستوران زرق و برق و تجملات دیگر رستوران‌ها را ندارد.

پیش غذای رستوران دایی بهروز شامی ماسوله‌ای است. زیتون، ترشی، باقلا، خیار و گردو دورچین بشقاب غذاهای این رستوران است. رستوران دایی بهروز فومن در بلوار کاشانی قرار دارد. اقامت در این شهر با وجود کلبه‌ چوبی‌هایی مانند کلبه چوبی رهنما یا گوچین بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

برای رزرو و اجاره اقامتگاه در شهر فومن حتما باید از سایت جاباما اقدام کنید. این سایت تمامی امکانات و اطلاعاتی که نیاز دارید را در اختیار شما خواهد گذاشت. جاباما، مرجع رزرو اقامتگاه در ایران است.

رستوران سرچشمه؛ رودبار

رستوران سرچشمه رودبار چند شعبه در استان گیلان دارد. یکی از شعبه‌های این رستوران در شهر رودبار قرار گرفته است. این رستوران در شهر رودبار یک ویژگی دارد. ویژگی این رستوران بین راهی وجود پارکینگ برای مسافران است.

این رستوران در کیلومتر 4 جاده منجیل به شهر رودبار قرار گرفته است. این رستوران در ارائه مخلفات گیلانی بهترین خواهد بود. فسنجان، مرغ مخصوص و شامی رودباری از غذاهای مخصوص این رستوران است. مخلفات کنار غذا در این رستوران زیتون پرورده، ترشی بادمجان، ماست چکیده، باقالی خورشت و میرزاقاسمی است. اینها قسمتی از پیش‌غذای رستوران است که به همراه نان لواش برای شما سرو خواهد شد. مرغ مخصوص در این رستوران کیفیت خوبی دارد و حسابی مزه‌دار شده است. شامی رودباری که غذای محلی رودبار و گیلان است شامل سه عدد شامی و سیب زمینی سرخ است.  

 

بهترین رستوران‌ها برای شکم ‌گردی در گیلان

کته، میرزاقاسمی، باقلاقاتوق، اشپل و... غذاهای محلی گیلان است. برنج، بادمجان، سیر، گوجه، تخم مرغ، لوبیا، ماهی سفید و چند ماده دیگر در وعده‌های غذایی گیلانی‌ها به وفور استفاده می‌شود. بهترین رستوران ‌های گیلان نیز بیشتر این غذاها را در لیست خود قرار داد و به مشتری عرضه می‌کنند. 

انار بیج، سیر قلیه، واویشکا، کباب ترش، ترش آش و کاله کباب از دیگر غذاهایی است که در رستوران‌های گیلان باید سفارش دهید. اگر زمان اقامت در این استان بوم‌ گردی گیلان را انتخاب کنید این غذاها را با طعم و مزه واقعی خود خواهید یافت. برای رزرو و اجاره اقامتگاه رشت سایت جاباما بهترین امکانات را به شما خواهد داد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار