دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور به میزبانی هیات بدمینتون استان گلستان و در شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲ 18 December 2021

 

به گزارش تابناک گیلان، دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور به میزبانی هیات بدمینتون استان گلستان به مدت دو روز، در تاریخ‌های ۲۵ و ۲۶ آذر در خانه بدمینتون شهید کامرانی شهرستان گنبدکاووس برگزار شد و تیم گیلان توانست با شش پیروزی در دور و برگشت این مسابقات به عنوان تیم اول به مرحله نهایی صعود کند.

در این دور از مسابقات که با حضور ۴ تیم در گروه ب؛ نماینده گیلان، آذرخش رباط کریم، جوانان استارز تهران و صنایع غذایی منحصر گلستان برگزار شد تیم نماینده گیلان توانست با مغلوب ساختن حریفان، در سه بازی خود به پیروزی دست یابد و به عنوان تیم اول به مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور راه پیدا کند. در این گروه تیم آذرخش رباط کریم به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کرد. همچنین تیم‌های جوانان نویان تهران و امید پونا مشهد نیز از گروه الف به مرحله نهایی این مسابقات صعود کردند.

در روز اول این مسابقات تیم گیلان در دیدار اول توانسته بود تیم صنایع غذایی منحصر گلستان را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و در دیدار دوم نیز با نتیجه ۵ بر صفر جوانان استارز تهران را شکست داد. در دیدار‌های دیگر آذرخش رباط کریم با نتیجه ۴ بر ۱ جوانان استارز تهران را مغلوب کرد و تیم صنایع غذایی منحصر گلستان با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب آذرخش رباط کریم شد و در روز دوم تیم نماینده گیلان با نتیجه ۴ بر یک آذرخش رباط کریم را شکست داد و در دیدار دیگر تیم صنایع غذایی گلستان با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل تیم جوانان استارز تهران به پیروزی دست یافت.

نماینده گیلان در این مسابقات با مربی‌گری هما اسماعیلی و سرپرستی بلور امیدی و با بازی مریم قنبری، مهسا نوع بشری، ماهدیس غلامی، شفق کاظم پور، عارفه تیغ نورد، شقایق نوبهار و مطهره شمس به رقابت با سایر تیم‌ها پرداخت و توانست مانند دور رفت ۳ پیروزی کسب کند و به عنوان تیم اول به دور نهایی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور صعود کند.

در دور رفت این مسابقات تیم گیلان در دیدار اول خود توانسته بود تیم صنایع غذایی منحصر گلستان را با نتیجه ۵ بر صفر شکست دهد و در دیدار دوم نیز با نتیجه ۳ بر ۲ آذرخش رباط کریم را شکست داد.

در دیدار‌های دیگر آذرخش رباط کریم با نتیجه ۴ بر یک جوانان استارز تهران را مغلوب کرد و تیم صنایع غذایی منحصر گلستان با نتیجه ۴ بر یک مغلوب جوانان استارز تهران شد و در روز دوم تیم نماینده گیلان با نتیجه ۴ بر یک جوانان استارز تهران را شکست داد و در دیدار دیگر تیم آذرخش رباط کریم با نتیجه ۴ بر یک مقابل تیم صنایع غذایی منحصر گلستان به پیروزی دست یافت.

گفتنی است دور رفت مرحله مقدماتی لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور در تاریخ ۴ و ۵ آذر به میزبانی هیات بدمینتون گیلان و در سالن تخصصی هیات بدمینتون استان گیلان در مجموعه ورزشی شهید عضدی شهرستان رشت برگزار شد و دور برگشت نیز به میزبانی استان گلستان در دو روز و در تاریخ ۲۵ و ۲۶ آذر در خانه بدمینتون شهید کامرانی شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

 دور نهایی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور در اواخر دی ماه برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار