استاندار گیلان:
نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه اعتماد و امید مردم آسیب دیده و در شرایط سختی کشور تحویل گرفته شد، گفت: برگرداندن اعتماد مردم و کسب رضایتمندی آنان از اولویت ها است.
کد خبر: ۱۰۱۶۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱ 18 December 2021

به گزارش تابناک گیلان، اسدالله عباسی عصر روز شنبه در آیین تکریم فرماندار پیشین و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان رشت، دولت رئیسی را دولتی مردمی و جهادی عنوان و تصریح کرد: باید با رفتن بین مردم و گوش کردن به درد و دلهایشان فاصله مان با مردم را کم کنیم و برای رفع مشکلات آنان گام برداریم.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم با توجه به شعارهای خود همه توان را به کار گرفته است، اضافه کرد: صحبت از گذشته کار را پیش نمی برد بلکه باید با تلاش و جدیت و همکاری امور را جلو ببریم.

استاندار گیلان صیانت از سلامت و جان مردم را از اولویتها خواند و افزود: در این راستا اقدامات خوبی در بحث تامین واکسن و واکسیناسیون مردم انجام گرفته است.

وی با اشاره به سایر اقدامات دولت سیزدهم در موضوع مسکن و تامین کالاهای اساسی اظهار داشت: تمام تلاشمان این است که ضمن حفظ اشتغال از بنگاه های تولیدی مراقبت کنیم.

عباسی در ادامه با بیان اینکه همه شهرستان های گیلان جزء پیکره و بدنه استان هستند، اضافه کرد: اما بار مسئولیت رشت مرکز گیلان سنگین تر از شهرستان های دیگر است.

وی با اشاره به مشکلات رشت از جمله ترافیک و پسماند اظهار داشت: پسماند رشت موضوعی نیست که از آن غفلت کنیم در این ارتباط روزشمار در برنامه است که به زودی شاهد برنامه جدی خواهیم بود.

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش در این مراسم با بیان اینکه در بحث مدیریت از هیچ کس جز مافوق خود دستور نمی گیرم، افزود: از همه پیشنهادات استقبال می کنیم اما سهم خواهی را نمی پذیرم.

عباسی با تاکید بر اینکه دور زدن استانداری را نمی پذیرم و اقتدار مدیریت باید حفظ شود، خاطر نشان کرد: در انتخاب مدیران و فرمانداران از نمایندگان مشورت خواهم گرفت اما انتخاب فرماندار بر عهده بنده است و بنده نیز به مقام عالی وزارت مشورت می دهم.

در این مراسم ضمن قدردانی از علی فتح اللهی فرماندار پیشین، حمیدرضا امام پناهی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان رشت معرفی شد.

شهرستان رشت دارای ۸۸۱ هزار نفر جمعیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار