شهردار بندرانزلی از باز سازی ۱۲دستگاه خودروی فرسوده ناوگان حمل و نقل درون شهری توسط سازمان اتوبوسرانی این شهر خبر داد و گفت: از این تعداد چهار دستگاه اتوبوس اسقاطی تا پایان سال بازسازی و به چرخه ناوگان حمل و نقل درون شهری انزلی اضافه خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹ 18 December 2021

 

مهدی خلیلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : بازسازی چهار دستگاه اتوبوس دیگر نیز در دستور کار قرار دارد و بزودی چهار دستگاه مینی بوس پس از بازسازی توسط کارکنان سازمان اتوبوسرانی آماده ارائه خدمات به شهروندان خواهد بود.
وی هزینه بازسازی هر دستگاه خودروی فرسوده توسط بخش خصوصی و شرکت های دارای مجوز بازسازی را حدود ۷۰۰ میلیون تومان عنوان و اضافه کرد: این درحالیست که سازمان اتوبوسرانی با بهره گیری از توانمندی نیروهای خود هر دستگاه اتوبوس را با صرف حدود ۲۷۰ میلیون تومان بازسازی می کند.
وی قیمت هر دستگاه اتوبوس نو درون شهری را ۴۵ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد : این درحالیست که قیمت هر خودرو بازسازی شده در شهرهای مختلف حدود ۲۵ میلیارد ریال است .
خلیلی در ادامه با اشاره به الحاق ۲ دستگاه اتوبوس بازسازی شده به مناسبت ۲۶ آذر روز حمل و نقل و رانندگان به ناوگان حمل و نقل درون شهری بندرانزلی، گفت: یکی از اتوبوس های استانداردی که به ناوگان حمل و نقل درون شهری انزلی اضافه شد در مناقصه ای با یک دستگاه اتوبوس بازسازی شده معاوضه شد و در اختیار شهروندان انزلی قرار گرفت . دومین دستگاه اتوبوس نیز در سازمان حمل و نقل شهردای انزلی بازسازی و آماده بهره برداری شده است.
شهردار انزلی خاطر نشان کرد : در سالهای اخیر بسیاری از ماشین آلات شهرداری تعمیر ، نگهداری و تامین قطعات شده تا در زمان وقوع بحران بدون غافلگیری بر مشکلات فائق آید .‌
شهرداری بندرانزلی ۱۷ دستگاه اتوبوس، ۱۰ دستگاه مینی بوس ، ۶۸۰ تاکسی درون شهری ، ۲۷۰ تاکسی ویژه خط های فرعی ، ۹۰ خودروی بی سیم و ۵۶۰ خودروی شخصی فعال در سرویس مدارس دارد .

شهر گردشگری بندرانزلی با حدود ۱۲۰ هزار نفر جمعیت در حاشیه دریای خزر پس از مرکز استان (رشت) پرجمعیت‌ترین و بزرگ‌ترین شهر استان گیلان و یکی از متراکم‌ترین شهرهای ایران از لحاظ تراکم جمعیت محسوب می‌شود. این شهر طبق آمار «پرباران‌ترین شهر ایران» است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار