کد خبر: ۱۰۱۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ 08 December 2021

هر ساله ایرانیان زیادی برای گشت و گذار، خرید یا فعالیت های تجاری، با خرید بلیط هواپیما دبی به این شهر مدرن سفر می کنند. دبی بزرگترین شهر امارات متحده عربی است که دارای جاذبه های گردشگری مشهوری است. از آنجایی که دبی به ایران نزدیک است، بسیاری از ساکنان شهرهای جنوبی ایران با قایق به این شهر سفر می کنند.

اما مسافران حرفه ای سعی می کنند با خرید تور دبی و یا خرید بلیط دبی به این شهر سفر کنند که در این صورت بهتر است هزینه های سفر را مدیریت کرده و تا می توانید ارزان سفر کنید. در این مطلب قصد داریم تا در همین باره بیشتر صحبت کنیم. پس در ادامه با ما همسفر باشید.

چگونه ارزان ترین سفر به دبی را تجربه کنید؟

با افزایش قیمت ارز هزینه های سفر به خارج از کشور بسیار بیشتر از قبل شده است. به همین جهت ضروری است که با استفاده از ترفندهای ساده می توان به مقدار قابل توجهی هزینه سفر به دبی را کاهش داد. با این که دبی یکی از لوکس ترین شهر دنیا می باشد، قیمت بلیط هواپیما و هزینه رزرو هتل بالاتر از دیگر شهرهای دنیا می باشد. به همین دلیل متقاضیان کمتری تمایل دارند به دبی سفر کنند.

با این حال راهکارهای ساده ای وجود دارد که بتوان با هزینه پایین به شهر آسمانخراشها سفر کرد. در ادامه با برخی از مههمترین این راهکارها آشنا می شوید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما دبی

یکی از مهم‌ترین هزینه‌ هر سفری مربوط به خرید بلیط هواپیما دبی است. رزرو بلیط های ارزان قیمت دبی با کمی صبر و حوصله کار ساده ای است. یکی از بهترین راهها برای کاهش هزینه سفر، خرید اینترنتی بلیط دبی می باشد.

با مراجعه به سایت های متعددی که بلیط هواپیما را به صورت آنلاین در اختیار مسافران قرار می دهند، می توانید قیمت بلیط دبی را مقایسه و بررسی کنید. سپس با انتخاب روزهای کم مسافر و استفاده از سیستم فیلتر قیمت، ارزان ترین گزینه را رزرو نمایید.

خرید پرواز مستقیم به دبی

در برخی از مواقع در هنگام جستجوی بلیط متوجه می شویم که پرواز مستقیم به دبی وجود ندارد و شما مجبور می شوید با پروازهای غیر مستقیم توقف دار سفر کنید. اما باید بدانید که پروازهای مستقیم ارزان تر از پروازهای توقف دار می باشد. یکی دیگر از راه هایی که می تواند هزینه بلیط هواپیما را کاهش دهد، خرید بلیط رفت و برگشت دبی می باشد. با رزرو بلیط برگشت سهم زیادی از قیمت بلیط هواپیما را کاهش می دهید.

خرید بلیط از ایرلاین های ارزان

با کمی بررسی در سایت های مختلف ارائه دهنده بلیط متوجه می شوید که ایرلاین های خارجی قیمت بلیط دبی را بالاتر از ایرلاین های داخلی ارائه می دهند. ایرلاین هایی مانند ماهان، ایران ایر و قشم ایر بلیط های خود را ارزانتر از ایرلاین‌ الاتحاد و امارات عرضه می کنند. بنابراین در هنگام رزرو بلیط دبی به این نکات توجه کنید.

یکی از ترفندهایی که امکان رزرو ارزان ترین بلیط را به راحتی برای شما فراهم می کند، بررسی قیمت ایرلاین های مختلف است. برای این کار لازم نیست به سایت های متعدد مراجعه کنید، بلکه فقط کافیست بلیط خود را از سایت معتبری تهیه کنید که با ایرلاین های متعددی همکاری می کند.

این سایت ها تمامی بلیط های موجود دبی را به صورت یک جا ارائه می دهند و شما می توانید با کمی بررسی ارزان ترین آنها را رزرو نمایید. یکی از معتبرترین سایت هایی که بلیط ارزان دبی را به شما ارائه می دهد، وب سایت تیک بان است.

چگونه ارزان ترین سفر به دبی را تجربه کنید؟

بلیط چارتر  و لحظه آخری دبی

یکی از راههایی که می تواند به مقدار قابل توجهی بر کاهش هزینه ها تاثیرگذار باشد، خرید بلیط چارتر است. با کمی جستجو در سایت های آنلاین فروش بلیط هواپیما به راحتی بلیط چارتر را رزرو می کنید. اگر قصد دارید هزینه کمتری برای سفر بپردازید، می توانید بلیط لحظه آخری دبی را خریداری کنید. این بلیط نوعی بلیط چارتر است که در لحظه های آخر مانده پرواز به فروش می رسد که در بسیاری از مواقع ارزان تر از بلیط های سیستمی ارائه می شود.

رزرو هتل ارزان دبی

از آنجایی که دبی شهری توریستی و پرطرفدار گردشگری است هتل های زیادی در این شهر احداث شده است که قیمت های مختلفی را برای اقامت مسافران ارائه می دهند. هتل های 5 ستاره لوکس در دبی از امکانات عالی برخوردارند اما کمی قیمت رزرو بالاتری دارند. اما با رزرو هتل دبی ارزان می توانید با هزینه کمتر در هتل های خوبی اقامت کنید.

همچنین دبی اقامتگاه های ارزان تری نیز دارد که مسافران می توانند با خیال آسوده آنها را رزرو نمایند.

خرید بلیط هواپیما دبی از بهترین سایت ها

امروزه سایت های زیادی در سطح کشور در زمینه خرید بلیط هواپیما فعالیت می کنند که برخی از معروف ترین آنها عبارتند از: علی بابا، تیک بان، قاصدک، مستر بلیط و فلایتیو که همگی آنها بلیط دبی را در کمترین زمان به شما ارائه می دهند.

تیک بان به عنوان معتبرترین سایت خرید بلیط هواپیما با ارائه خدمات هوشمند و نوین می تواند ارزان ترین بلیط هواپیما را با کیفیت خدماتی بالا در اختیار مسافران قرار دهد. بنابراین اگر قصد سفرهای اقتصادی را دارید، فقط کافیستwww.tikban.com  را مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار