علیرضا سلیمانی وزنه‌بردار گیلانی دارنده مدال طلای جوانان جهان در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان در ازبکستان حضور می‌یابد.
کد خبر: ۱۰۱۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳ 06 December 2021

 

رئیس هیات وزنه‌برداری استان گیلان روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی فدراسیون وزنه‌برداری، اسامی ملی‌پوشان برای حضور در رقابتهای جهانی ازبکستان اعلام و خوشبختانه علیرضا سلیمانی از گیلان نیز، جزو ملی پوشان نهایی برای حضور در این رقابتها انتخاب شد.

اصغر ابراهیمی افزود: این وزنه‌بردار به همراه سایر ملی پوشان از روز ۲۴ آبان ماه در آخرین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری کشور در تهران حضور یافت که در نهایت در دسته ۱۰۹ کیلوگرم به عضویت تیم ملی درآمد.

وی ادامه داد: در پایان آخرین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان کشور برای حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۲۱ ازبکستان، ۱۰ وزنه‌بردار به عضویت تیم ملی درآمدند تا در مسابقات جهانی حضور یابند.

رئیس هیات وزنه‌برداری گیلان گفت: سلیمانی وزنه‌بردار ارزنده گیلانی در دسته ۱۰۹ کیلوگرم در اردوهای تیم ملی کشور درخشش خوبی داشته و با مهار وزنه‌های مناسب، رکوردهای خوبی را از خود به نمایش گذاشت تا دوبنده تیم ملی را بر تن کند.

کاپیتان اسبق تیم ملی وزنه‌برداری کشور خاطرنشان کرد: سلیمانی طی چند سال اخیر در وزنه‌برداری رشد بسیار مناسبی داشته و در رده‌های سنی مختلف توانسته مقام و مدال‌های ارزشمندی را کسب کند و امیدواریم که وی در رقابت‌های جهانی نیز بدرخشد و مدال بزرگسالان جهان را نیز بر افتخارات خود بیافزاید.

ابراهیمی افزود: مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان، از ۲۵ آذر ماه امسال با حضور زبده‌ترین ورزشکاران این رشته از کشورهای مختلف در ازبکستان برگزار می‌شود که تیم ملی ایران نیز در این دوره از رقابتها حضور می‌یابد.

رئیس هیات وزنه‌برداری گیلان تصریح کرد: با وجود اینکه چند سالی است از گیلان وزنه‌برداری در تیم ملی بزرگسالان حضور ندارد، این هیات در رده‌های سنی سرمایه‌گذاری مناسبی را انجام داده و هم اینک نیز علیرضا سلیمانی به عضویت تیم ملی بزرگسالان درآمده و در سایر رده‌های سنی نیز، وزنه برداران گیلانی در تیمهای ملی حضور دارند.

علیرضا سلیمانی علاوه بر کسب چندین مدال در مسابقات ملی در رده های سنی مختلف ، مدال طلای جوانان جهان ، مدال نقره مسابقات بین المللی جام فجر و مدال طلای بازیهای کشورهای اسلامی را دارد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار