استاندار گیلان:
رشت- استاندار گیلان با اشاره به اینکه صنعت یکی از مزیت های نسبی استان است، گفت: همه ظرفیت ها برای رفع موانع تولید در گیلان استفاده می شود.
کد خبر: ۱۰۰۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳ 17 November 2021

به گزارش تابناک گیلان، اسدالله عباسی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی رشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازدید میدانی از مجموعه های صنعتی از اولویت های اصلی بوده که به صورت مستمر انجام می شود.

وی با اشاره به اشتغال کارگران زیادی در این واحدهای تولیدی، تأکید کرد: هدف از این بازدیدهای میدانی رسیدگی به مسائل کارگری، کارفرمایی و نیز نقش آفرینی حمایتی دولت است.

استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت شناسایی و رفع موانع واحدهای تولیدی، گفت: اگر برطرف کردن مشکلات نیازمند رایزنی و پیگیری از مقامات ملی باشد، به طور قطع این مهم صورت می گیرد و حتی در صورت لزوم از وزیر صمت نیز برای سفر به گیلان دعوت می شود.

عباسی رسیدگی و اهتمام به رفع تنگناهای توسعه فعالیت واحدهای تولیدی را جز سیاست های دولت مردمی برشمرد.

وی همچنین به بازدیدهای امروز از واحدهای تولیدی اشاره و باید از ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های مختلف استان بویژه در بخش استفاده از ضایعات کاغذ استفاده کرد و ادامه داد: شهرداران، بخشداران و دهیاران با بهره گیری از ظرفیت های مردمی و رسانه ها می‌توانند زمینه درآمدزایی را فراهم سازند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار