فرماندار فومن:
فومن- فرماندار فومن با تأکید بر ضرورت تسریع در روند واکسیناسیون در این شهرستان، گفت: خطرات عادی انگاری کرونایی و عدم تزریق واکسن به مردم گوشزد شود.
کد خبر: ۱۰۰۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵ 03 November 2021

به گزارش تابناک گیلان، محمدرضا محسنی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا فومن با اشاره به اقدامات شاخص انجام شده در سطح شهرستان، آن را ناشی از همپوشانی و معاضدت همه متولیان در کنار شبکه بهداشت دانست.

وی با تاکید بر لزوم تکمیل واکسیناسیون در شهرستان فومن، اظهار کرد: بخشداران و اوقاف با استفاده از شبکه دهیاران و هیئت های امنای مساجد و بقاع متبرکه زمینه واکسیناسیون گسترده و حداکثری را در سطح روستاها فراهم کنند.

فرماندار فومن با اشاره به اوجه به آموزش و لزوم ارائه خدمات آموزشی و همچنین اطلاع رسانی مناسب درباره مقابله با بیماری کرونا به دانش آموزان و خانواده ها، ادامه داد: تمام کارکنان ملزم به تزریق واکسن هستند.

وی تصریح کرد: بر اساس الزام قانونی همه کارکنان دولت در شهرستان به ویژه فرهنگیان و کادر آموزشی باید واکسن تزریق کرده و گزارش آن به فرمانداری ارسال شود.

محسنی در ادامه بیان کرد: عادی انگاری از مخاطرات مهمی است که باید با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی به ویژه با فضاسازی در سطح شهرها و روستاها و در شبکه های مجازی، با آن مقابله شود.

وی تأکید کرد: بازرسی از بازار و اصناف و نظارت بر نحوه و میزان رعایت پروتکل های بهداشتی باید با دقت در سطح شهرستان اجرایی و تداوم داشته باشد.

فرماندار فومن با بیان اینکه تا کنون ۶۰ درصد شهروندان فومنی دُز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده اند، گفت: ۲۳ درصد نیز هر دو دُز را دریافت کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار