رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف و ضبط بیش از دو هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان، گفت: ۵۰۰ نفر در این رابطه دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۰۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ 15 October 2021

سردار عزیزالله ملکی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه رشت با تبریک هفته نیروی انتظامی با اشاره به اینکه به رسیدن ناجای قوی و مقتدر به عنوان یکی از مطالبات رهبری، اظهار کرد: ارتقای رضایتمندی شهروندان یکی از اولویت‌های ناجا است.

وی هوشمند شدن فعالیت‌های ناجا، ارتقا رضایتمندی شهروندان و خدمت بی منت به مردم را از اولویت‌های کاری ناجا برشمرد و گفت: برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی از مطالبه به حق مردم گیلان بوده و ناجا در این زمینه تلاش می‌کند.

سردار ملکی با اشاره به اینکه برخورد قاطع با احتکارگران، ضدعفونی معابر و انجام مأموریت در رعایت محدودیت ترافیکی از اقدامات مهم نیروی انتظامی در زمان شیوع ویروس کرونا، ادامه داد: در این مدت از ۱۰۰ هزار واحد صنفی بازدید و بیش از دو هزار واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

وی به اعمال قانون حدود ۵۰۰ هزار خودرو در زمان ممنوعیت‌های تردد کرونایی اشاره و تصریح کرد: نیروی انتظامی تا پایان کرونا در کنار مردم است.

کاهش ۲۵ درصدی تصادفات در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به از کاهش ۲۵ درصدی تصادفات در هفت ماه نخست امسال، گفت: در زمینه کاهش تصادفات با کاهش ۱۸ درصدی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه بیش از هزار و ۴۰۰ شبکه جعل و کلاهبرداری در گیلان نیز منهدم و ۹۵۲ نفر نیز توسط پلیس دستگیر شدند، افزود: در حوزه مواد مخدر حدود ۳۵۷ طرح پاکسازی نقاط آلوده توسط پلیس اجرا شده و افزایش ۱۳ درصدی انهدام نیز در گیلان اتفاق افتاده است.

فرمانده انتظامی گیلان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با پدیده قاچاق، اضافه کرد: از ابتدای امسال در زمینه کشف قاچاق کالا رشد ۶۰ درصدی داشته‌ایم و۲۷ درصد نیز در زمینه سلاح‌های غیر مجاز کشف شده است.

سردار ملکی با اشاره به دستگیری ۵۰۰ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در استان گیلان، ادامه داد: بیش از دو تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در هفت ماه گذشته کشف شده است.

وی به برقراری هزار و ۶۷۰ مورد تماس‌های تلفنی با سامانه ۱۱۰ پلیس از ابتدای امسال تاکنون اشاره و اضافه کرد: بیش از پنج هزار پرونده در کلانتری‌های استان گیلان نیز از اقدامات خوب پرسنل ناجا در هفت ماه گذشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار