امام جمعه آستارا با اشاره به لزوم جلوگیری از گرانی های افسار گسیخته گفت: با اعمال نظارت های بیشتر و دقیق تر و برخورد جدی با عاملان گرانفروشی می توان مشکلات مردم در خرید کالاهای اساسی و مورد نیاز را حل کرد.
کد خبر: ۱۰۰۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸ 15 October 2021

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های نماز جمعه در مصلای آستارا اظهار کرد: کاهش قیمت کالاهای اساسی را از وعده های دولت سیزدهم دانست و گفت: استمرار کاهش قیمت ها همچنان خواسته مردم است و خوشبختانه اراده دولت نیز بر این امر استوار است.

وی در ادامه با انتقاد از افزایش بدحجابی و سگ‌گردانی از دادگستری و نیروی انتظامی این شهرستان خواست، با مصادیق آن ناهنجاری‌ها برخورد کنند.

خطیب جمعه آستارا افزود : متولیان حوزه فرهنگ، کار خود را انجام می دهند و نیروی انتظامی و دستگاه قضا نباید به بهانه ضرورت اعمال کار فرهنگی، با مصادیق بدحجابی و سگ گردانی برخورد نکند و مماشات در این زمینه قابل توجیه و پذیرش نیست.

حافظ نیا با گرامیداشت روز تربیت بدنی، افتخار آفرینی ورزشکاران ایران بخصوص کشتی گیران را باعث غرور ملی و شادمانی همگانی دانست و افزود: سرمایه گذاری در ورزش هرگز به هدر نمی رود و باید در این خصوص بیشتر کار شود.

وی ادامه داد: هر چه سرمایه گذاری برای توسعه ورزش افزایش یابد، به همان اندازه از رواج اعتیاد و مفاسد کم خواهد شد و روحیه پهلوانی در جامعه و نمادهایی نظیر تختی و پوریای ولی بیشتر خواهد شد.

حافظ نیا با اشاره به انفجار خونین در نماز جمعه هفته قبل یکی از مساجد افغانستان و همچنین انفجار انتحاری امروز و کشتار نمازگزاران در قندهار افغانستان، گفت: داعش مسئول این فتنه انگیزی هاست و برای ریختن خون مسلمانان ابایی ندارد.

امام جمعه آستارا به برادران افغان توصیه کرد امکان و فرصت زنده شدن دوباره را به داعش ندهند و با عاملان کشتار بی رحمانه مسلمانان در مساجد با جدیت برخورد کنند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان، مرز جمهوری آذربایجان و همسایگی استان اردبیل واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار