بر اساس پیش‌بینی هواشناسی گیلان روند تدریجی افزایش نسبی دما تا پایان ادامه خواهد داشت دمای برخی مناطق استان تا پنج درجه سانتیگراد گرم می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵ 12 October 2021

بر اساس جدول پیش بینی هواشناسی گیلان حداکثر دما در استان طی امروز سه شنبه در سیاهکل به ۲۶ درجه سانتیگراد می رسد و کمترین دما نیز صبح امروز در دیلمان با هشت درجه سانتیگراد اتفاق افتاده است.

آمار ارئه شده در این جدول همچنین بیانگر آنست که دمای هوا در برخی از شهرهای استان از امروز( سه شنبه) تا پنجشنبه تا پنج درجه سانتی گراد افزایش یابد.

طبق جدول پیش بینی هواشناسی گیلان بیشترین دمای استان فردا چهارشنبه در سیاهکل با دمای ۲۸ درجه سانتیگراد خواهد بود و کمترین دما نیز در همین روز برای ماسوله و دیلمان با ۱۰ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

دمای رشت نیز که طی امروز سه شنبه بین ۱۲ تا ۲۴ درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود، فردا چهارشنبه افزایش ۲ درجه ای را تجربه خواهد کرد.

هواشناسی گیلان در مجموع؛ آسمانی کمی تا نیمه ابری ، گاهی با افزایش ابر و برای برخی مناطق در بعضی ساعات احتمال بارش های پراکنده را بویژه در ساعات عصر و شب پیش بینی می کند ؛ ضمن اینکه تا پایان هفته روند تدریجی افزایش نسبی دما مورد انتظار است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار